Bu proje 2020-2021 yılları arasında yürütülmüş ve etwinning Avrupa kalite etiketine layık görülmüştür.
In our project, we aim to make school and learning fun by making games a part of education and training in order to emphasize that both traditional and digital games have a very important place in children's personal and social initiative. We want to encourage our children who are away from the social environment and education and training environment during the pandemic period to re-learn with games and contribute to their socialization. We plan to direct our children at the age of technology to entertaining educational digital games. Projemizde, hem geleneksel hem de dijital oyunların çocukların kişisel ve sosyal girişiminde çok önemli bir yere sahip olduğunu vurgulamak amacıyla oyunları eğitim ve öğretimin bir parçası yaparak okulu ve öğrenmeyi eğlenceli bir hale getirmeyi hedefliyoruz. Pandemi dönemiyle sosyal çevreden ve eğitim ve öğretim ortamından uzakta kalan çocuklarımızı oyunlarla yeniden öğrenmeye teşvik etmek ve onların sosyalleşmesine katkıda bulunmak istiyoruz.Teknoloji çağındaki çocuklarımızı eğlenceli eğitsel dijital oyunlara yönlendirmeyi planlıyoruz.